لانه‌زنبوری

این قسمت: پایان

لانه‌زنبوری

این قسمت: پایان

لانه‌زنبوری

انگار یک زنبور قرمز قلبم را نیش زده، جایش هم ورم کرده و خوب نمی‌شود!

نوشتن جایگزین خوبی برای غصه است، آدم را آرام می‌کند.

اینستای گرام : دامپزشکی

شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۲۴ ب.ظ

   اینستاگرام همیشه اپلیکیشن دوست‌داشتنی منه. مهم نیست که فعالیت زیادی نداشته باشم، مهم اینه که میتونم اشخاص مشخصی رو بی واسطه دنبال کنم و از خوندن و شنیدن و دیدنشون لذت ببرم. هرچند اصلا از زیاد نوشتن زیر یک عکس، فالو برای فالو بک  و تگ‌های بی مورد و از این دست رفتارهای غلط با این اپلیکیشن خوشم نمیاد. مهم نیست چون اینستاگرام چیزهای مثبت بسیاری داره. و الان مشخصا می‌خوام به یک ویژگی خوب اینساتگرام اشاره کنم و اون چیزی نیست جز دایرکت.

   بله دایرکت. ماجرا از اونجایی شروع شد که یکهو به سرم زد دامپزشکی رو در اینستاگرام سرچ کنم و با کلی دامپزشک مواجه شدم که می‌تونستم براشون پیام بفرستم و نظرشون رو درباره رشته تحصیلی و شغلشون بپرسم. نتیجه واقعا عالی بود. خیلی از آدم‌ها از کمک کردن به فردی با چندتا پیام ساذه و کوتاه لذت می‌برند و این از امکانات خوب اینستاگرامه.

   اولین کسی که جوابمو داد آقای لری بود که سعی کردم از هم قومی بودنمون سواستفاده کنم چون فکر می‌کردم کسی جوابم رو نخواهد داد و اصلا در تصورم نمی‎گنجید که بیش از نصف پیام‌هام جواب داده بشه.

دام1

دام2

دام3

   خب سخت تر بودن از پزشکی کمی توی ذوق می‌زد. نفر بعد خانمی بود که کمی بیشتر از پیش و البته مفصل‌تر توی ذوقم زد.


دام4


   فرد بعدی کاملا حجت را تمام کرد و من جدا نگران شدم.


دام6

   اما همیشه یک نفر هست که شوالیه سوار بر اسب سفید ماجرای شما باشه. کسی که بعد از دیدن این همه که برایم نوشته بود دوست داشتم محکم بغلش کنم. اینجوری باشید.

دام7

دام8

دام9

دام10

دام11

   انقدر از پیام های فوق کیفور بودم که باقی پیام‌ها تاثیر زیادی روی من نگذاشت.

دام5

دام12

دام13

دام14

دام15

دام16

دام17


   اما نکته جالب دامپزشکی بود که دندان‌پزشکی هم خوانده بود. این یکی مرا کمی ترساند. که البته ایشان ظاهرا فرصت تایپ کردن نداشتند پیشنهاد دادند تماس بگیرم که هنوز نگرقته ام.

دام18


+ از اینستاگرام استفاده‌های مفید بسیاری می‌توان کرد.


  • ۹۶/۰۵/۲۱
  • زنبورِ ملکه

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.