لانه‌زنبوری

این قسمت: پایان

لانه‌زنبوری

این قسمت: پایان

لانه‌زنبوری

انگار یک زنبور قرمز قلبم را نیش زده، جایش هم ورم کرده و خوب نمی‌شود!

نوشتن جایگزین خوبی برای غصه است، آدم را آرام می‌کند.

عمو

جمعه, ۷ مهر ۱۳۹۶، ۰۵:۰۰ ب.ظ
عمو۲


   عموجون دیدی چی شد؟ سرنوشت منو کشون کشون با خودش برداشت برد اهواز. کی باورش می‌شد آخه. سرنوشت چه چیز عجیبیه. فقط خدا ازش خبر داره. کی میدونه از این به بعد منو کشون کشون کجاها ببره؟ تو دعا کن عمو سرنوشت منو کشون کشون اربعین ببره کربلا. بعدم از همونجا کشون کشون ببرم به بهترین‌جاهای ممکن. نه که آسون‌ترین، نه. بهترینا گاهی خیلی هم سختن. مهم نیست. سرنوشت منو ببره به سعادت، به شهادت. محرم شده ها، برادرزاده‌تو تشنه نذاری عمو.
  • ۹۶/۰۷/۰۷
  • زنبورِ ملکه

عمویش

نظرات  (۳)

  • پسر مشرقی
  • عموی منم شهید شده اما هیچ وقت نشد که باهاش صحبت کنم...

    اگه برای دفعه اول می خوای بری کربلا سعی کن اربعین نباشه. هرچند پیاده روی اربعین تجربه ایه که باید حتما لذتش رو چشید...
    پاسخ:
    نشد یا نخواستین؟
    اتفاقا دارم تمام زورمو می‌زنم دفعه اولم اربعین باشه:)
  • پسر مشرقی
  • شاید نخواستم. نمی دونم... هیچ ارتباطی نمی تونم باهاش برقرار کنم...

    می دونی توی سفر اربعین زیارت کردن و بهتر بگم خلوت کردن خیلی سخته. پیاده روی اربعین تمام لذتش به مسیرشه نه مقصدش. برا همین می گم به نظرم بهتره دفعه ی اول زیارتت اربعین نباشه. من یک بار رفتم عراق و اونم اربعین پارسال بود. واقعا به دلم مونده یک زیارت درست و حسابی. هرچند کلی لذت بردم از اون پیاده روی و اون سیل جمعیت و ...
    پاسخ:
    سعی کنید. عجیب فوق‌العاده ست.

    اینم یه نگاهه. ولی من ترجیح میدم اول اربعین رو برم و بعدا برای زیارت و خلوت برم. اربعین یه چیز ناب فوق العاده ست که شبیهش فقط خودشه.
    روحشون قرین رحمت باشه ..
    پاسخ:
    آمین.

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.