لانه‌زنبوری

این قسمت: پایان

لانه‌زنبوری

این قسمت: پایان

لانه‌زنبوری

انگار یک زنبور قرمز قلبم را نیش زده، جایش هم ورم کرده و خوب نمی‌شود!

نوشتن جایگزین خوبی برای غصه است، آدم را آرام می‌کند.

کله‌پاچه عید قربان تو پارک

دوشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۳۷ ق.ظ
کله پاچه

   چون که من درست تا قبل شام داشتم بیست قدم اونورتر روی نیمکت زیر نور لامپ‌های مرکز پارک "آتش بدون دود" می‌خوندم ( اونجایی که داداش سولماز که اسمش عجیب غریبه یادم نمونده، اومده بود با گالان حرف بزنه )، دیر رسیدم و سر سفره جا نبود. عاقبت نشستم پشت عزیز جون و نور نداشتم. خدا رحم کرد وگرنه لب نمی‌زدم گرسنه می‌موندم. چون وقتی عزیز خم شد که چیزی برداره و کمی نور خورد به غذای من، یک سری موی کوچک مژه مانند دیدم! البته من با موی انسان تو غذا زیاد مشکل ندارم ولی موی گوسفند...

   آیا شما کله‌پاچه دوست دارید؟
۱. به هیچ وجه
۲. نه
۳. قطعا خیر
عدد گزینه مورد نظرتون رو همین زیر کامنت کنید. باتشکر :)

+ خیلی فکر کردم. می‌خوام از چیزهایی که نمی‌تونم بگم بنویسم و این خودش می‌تونه نوعی درمان باشه برای وضعیت فعلی من.
  • ۹۶/۰۶/۱۳
  • زنبورِ ملکه

نظرات  (۱)

دهنمو آب انداختی! :|
ایش! :|
پاسخ:
واسه کله پاچه؟؟؟ :/
من برم بمیرم انگار فقط من کله پاچه نمیخورما

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.