لانه‌زنبوری

این قسمت: پایان

لانه‌زنبوری

این قسمت: پایان

لانه‌زنبوری

انگار یک زنبور قرمز قلبم را نیش زده، جایش هم ورم کرده و خوب نمی‌شود!

نوشتن جایگزین خوبی برای غصه است، آدم را آرام می‌کند.

خوب بودن سخت نیست

شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۵، ۰۷:۵۲ ب.ظ


" داشتم از خیابون رد می شدم که دیدم یکی صدام میکنه. برگشتم دیدمش که جلو بستنی فروشی ایستاده. بهم با دست علامت داد که بیا. خیلی بچه بودم شاید کلاس دوم مثلا. رفتم پیشش. با دوستاش بودن. نشوندم و برام بستنی خرید پولشم داد. ینی میخوام بگم منو که دید نگفت ولش کن. اومد بیرون صدام کرد. من اگه جاش بودم شاید خودمو میزدم به اون راه. خیلی مهربون بود. " #یک_عموی_شهید
  • ۹۵/۱۰/۱۱
  • زنبورِ ملکه

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.